Kurpiowski


poolse-honingwijn.jpg

Kurpiowski oftewel Poolse Honingwijn.

Daar mijn allerliefste neef een Poolse vriendin heeft, krijgen we zoal eens Poolse drankjes en hapjes onder de neus geschoteld. Afgelopen weekend stond hij dan ook op een kerstmarkt met allerlei Poolse lekkernijen (waarvan ik de naam al vergeten ben), ze waren absoluut heel lekker en ik heb dan ook van alles geproefd!

Deze Poolse honing wijn konden we er ook proeven en is zeer lekker! Als je de kans hebt dit ooit eens te drinken, moet je het zeker doen! (Eerlijk gezegd durfden we de fles nog niet te openen omdat we niet goed wisten wat het eigenlijk was :p)

Op de website Polish Meads vind je meer info ivm deze drank.

Dank u lieve neef🙂

3 responses to this post.

  1. Posted by Rita on 18 februari 2009 at 10:55

    Beste

    Ik heb ook 2 flessen als geschenk gekregen en durf deze nauwelijks te openen.
    Ik was verrast dat ik er iets op het internet van terugvond.
    Ps Ik hou van Polen en de Poolse mensen, een heel gastvrij land!
    Rita

    Beantwoorden

  2. Posted by Charlotte Koerni-Lagendijk on 26 april 2015 at 09:09

    Deze mede is zo heerlijk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

