2 jaar!


Dag lieve en trouwe lezertjes,

deze blog bestaat nu al iets meer dan twee jaar en telkens heb ik meer en meer bezoekers, wat ik heel fijn vind!
Ik hoop dat jullie hier steeds vinden wat jullie zoeken en ik beloof jullie plechtig nog leuke en lekkere receptjes te bezorgen🙂
Dit jaar zit ik ook in mijn tweede jaar van de kokschool dus zal ik zelf ook nog heel veel bijleren.

Laat gerust enkele reacties of berichtjes na op deze blog. Dit is ook een leuke feedback voor mij en zo weet ik wat jullie leuk vinden!

One response to this post.

  1. Posted by martine claes on 30 september 2009 at 23:45

    ik kan niets anders zeggen ‘ doe zo voort ‘ het is de moeite waard en heel leerlijk.

    groetjes
    martine

    Beantwoorden

Geef een reactie

