Kookworkshop Deel I


Zoals sommigen al wel weten doe ik af en toe wel eens mee aan wedstrijdjes. Daarnet kreeg ik een telefoontje om te melden dat ik bij de winnaars ben ivm een kookworkshop met Jeroen De Pauw en dat ik nog iemand extra mag meenemen ook!

Dit klinkt inderdaad wel heel leuk! De workshop gaat deze donderdag door en ik heb dus wel mijn kookles moeten afzeggen, maarja, dat hebben we ervoor over hé .🙂

Ik ben dus eens razend benieuwd wat we gaan klaarmaken en hoe het in zijn werk zal gaan! Lekker zal het volgens mij zeker en vast zijn en ik vraag me dan ook af of ik nieuwe leuke dingen zal leren🙂.

Na afloop van deze workshop zal ik hier zeker laten weten hoe het was!

Geef een reactie

