2011!!


Het mag toch wel even gezegd worden dat mijn kookblog in 2010 zo’n 53 000 bezoekers over het internet heeft gekregen! Ik vind het fijn dat jullie allen mijn receptjes lezen en hopelijk ook hier en daar eens iets uitproberen.

Voor mijn trouwe en alle culinaire lezertjes heb ik alvast een recept om 2011 goed mee te starten:


Dien op in combinatie met een vriendelijk woord en een grote glimlach!

 

Zeef een sprankel vreugde in een kom

voeg een staaltje hoop en een portie goede gezondheid toe,

maak een kuiltje in het midden en meng hierin een koffielepel humor

en een soeplepel vrolijkheid.

Voeg een tikkeltje geluk toe.

Maak het geheel af met drie soeplepels optimisme,

en een portie vertrouwen,

een koffielepel verdraagzaamheid,

genoeg snippers geduld

en een snuifje levenslust.

Het geheel rijkelijk met liefde overgieten.

 

Ik hoop dat dit recept jullie wederom zal smaken.
Ook in 2011 zal deze blog nog gevuld worden met lekkernijen die je makkelijk kan bereiden.

Een Gelukkig 2011 voor iedereen!!

One response to this post.

  1. Posted by Erik on 3 januari 2011 at 23:47

    nee nee ’t zijn ikke die 50 duizend keer refresh drukt op smakelijke foto :p

    Beantwoorden

Geef een reactie

