Bewaren van Pepers


Een handig weetje dat ik overhield aan mijn 4 jaren kokschool!

Soms heb je in een recept een halve of een hele peper nodig. In de winkel kan je dat natuurlijk alleen kopen in zo’n bakje waar er een stuk of 6 van die dingen inzitten. Veel te veel om op het moment zelf te verbruiken. Je kan de niet gebruikte pepers gerust invriezen en uithalen wanneer je er nog eens één nodig hebt.

Tenzij je pepers in de tuin hebt, kan je ze in de zomer natuurlijk wel één voor één gebruiken🙂

One response to this post.

  1. Posted by Cauwenbergh Karin on 13 augustus 2013 at 15:00

    Hey ik ben Karin. En op en top Spaans gezind. Ik koop heel veel produkten bij http://www.shopandalucia.be. Ik heb via daar geleerd om verse pepers gewoon op te leggen in hun overheerlijke olijfolie van Andalucia. Een olijfolie die enkel in die streek te vinden is de Axarquia. Streek. De olijven komen van de verdiales bomen. En zijn uniek in die streek.
    Groetjes Karin

    Beantwoorden

Geef een reactie

